Camilla Nilssons diskussioner (9)

Besvarade diskussioner (7) Svar Senaste aktivitet

"Hej! Och tack, Alma och Stefan för inläggen. Jag ser också att jag inte återkommit f…"

Camilla Nilsson svarade Nov 6, 2011 på Tid i tjänsten för utvecklingsarbete inom IKT?

15 Dec 29, 2011
Inlägg av Stefan Svedberg

"Vi har haft en del fortbildning som varit gemensam, bland annat en work shop jag sjä…"

Camilla Nilsson svarade Apr 17, 2010 på Tid i tjänsten för utvecklingsarbete inom IKT?

15 Dec 29, 2011

"Tack för ett uttömligt svar. Jag tror själv att det behövs mer tid även om vi är tre…"

Camilla Nilsson svarade Apr 17, 2010 på Tid i tjänsten för utvecklingsarbete inom IKT?

15 Dec 29, 2011

"Jo, jag gick in och tittade, men jag är redan med i nätverket IKT i skolan och börja…"

Camilla Nilsson svarade Feb 19, 2010 på Elevdatorer och nationella proven i svenska

2 Feb 19, 2010
Inlägg av Camilla Nilsson

"Om rubriken är det du ville diskutera är mitt svar på din fråga, "ja, absolut". Jag…"

Camilla Nilsson svarade Feb 18, 2010 på YouTube, ett komplement till undervisningen?

2 Feb 19, 2010
Inlägg av Alastair Creelman

"Jag använde under hösten en hemsida för alla mina elever, men tyckte den var klumpig…"

Camilla Nilsson svarade Feb 9, 2010 på Bloggar i skolvärlden?

1 Feb 9, 2010
Inlägg av Camilla Nilsson

"Jobbar som gymnasielärare i svenska och engelska på Pauli gymnasium i Malmö. Gick i…"

Camilla Nilsson svarade Feb 9, 2010 på För nya medlemmar - Introducera dig själv här på Dela!

104 Mar 12, 2012
Inlägg av Karl Andersson

RSS

Change language?

Välkommen!

Dela! är en mötesplats för alla som bryr sig om utbildning och lärande.
Tilltalas du av idén - då är du välkommen att bli medlem.

I denna stund är vi 2990 medlemmar i Dela! Medlemmarna skapar en stor mångfald. Här finns förskolelärare, grundskolelärare, gymnasielärare, lärarstuderande, IT-pedagoger, bibliotekarier, museipedagoger, universitetslärare, skolledare, forskare, politiker, m.fl.

Alla frågor, idéer och erfarenheter ni vill Dela! är välkomna!

/Administratörerna.

Videor

• Lägg till videor
  • Se alla

Märken

Laddar…

© 2013   Created by Niklas Karlsson.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor