Jag heter Salomon Åkerlund och läser mitt sista år på Data-systemvetenskap-programet,
Stockholms universitet. Jag och min klasskamrat Noor Fawzi ska göra ett examensarbete där vi undersöker hur iPad används i undervisningen.
Vi behöver därför komma i kontakt med institutioner/skolor som har valt att införa iPads i sin utbildning/undervisning.
Finns det någon här som känner till en institution eller skola som har gjort eller planerar att göra det?
Gärna i Stockholmsområdet.
MVH
Salomon
Taggar:
Permalänk Svar från Tobias Ruhtenberg hos 4 April 2011 på 9.14
Permalänk Svar från Alma Taawo hos 5 Maj 2011 på 14.11
Permalänk Svar från Mats Öström hos 13 Maj 2011 på 12.39
Permalänk Svar från Salomon Åkerlund hos 17 Maj 2011 på 16.17 Jag skulle gärna vilja ställa ett par frågor till dig och eventuellt andra inblandade personer som är med i införandet av iPads hos er. Skulle du kunna ge mig dig mail adress här alternativt maila mig på: salo-ake@dsv.su.se
MVH Salomon
Permalänk Svar från Alma Taawo hos 4 November 2011 på 14.40 Dela! är en mötesplats för alla som bryr sig om utbildning och lärande.
Tilltalas du av idén - då är du välkommen att bli medlem.
I denna stund är vi 3004 medlemmar i Dela! Medlemmarna skapar en stor mångfald. Här finns förskolelärare, grundskolelärare, gymnasielärare, lärarstuderande, IT-pedagoger, bibliotekarier, museipedagoger, universitetslärare, skolledare, forskare, politiker, m.fl.
Alla frågor, idéer och erfarenheter ni vill Dela! är välkomna!
/Administratörerna.
Tillagd av Simon Hansell 2 kommentarer 0 Gillar
Tillagd av Simon Hansell 0 kommentarer 0 Gillar
© 2013 Created by Niklas Karlsson.
Drivs med tekniken bakom