Sortera med avseende på:
| Diskussioner | Svar | Senaste aktivitet |
|---|---|---|
Erfarenhetsutbyte kring Blackboard 9.1Hej Är det någon annan som använder Blackboard 9.1? Jag funderar på att använda den inbyggda bloggfunktion men är lite osäker på hur det… Startad av Mats Fagerberg |
1 |
Dec 1, 2011 Inlägg av Mats Brenner |
Tillgänglighet och användbarhetNär man väljer LMS finns det många olika frågor att ta ställning till. Frågan om tillgängligheten för alla tycker jag hör till de viktigast… Startad av Christina Szekely |
7 |
Apr 28, 2011 Inlägg av SUSANNE NIEMI |
LMS - kartläggningHej, jag håller med Niklas om att det är lättare att samla inlägg inom ett område genom att starta en diskussion i frågan. Jag vill gärna f… Startad av Christina Szekely |
21 |
Mar 18, 2011 Inlägg av Gert Blomquist |
Diipo - någon som testat?Hej på er! Tips från senaste Flexspaningen var "Diipo" - någon som hunnit testa den? Ska själv styra upp en test så snart som, ska bli sp… Startad av Anders Forsell |
1 |
Feb 28, 2011 Inlägg av Niklas Karlsson |
Lite om FronterJag har använt Fronter, It's och Class Server. Min inställning är att alla dessa fungerar bra (om allt är rätt inställt osv..) Vi har Front… Startad av Mats Öström |
1 |
Okt 5, 2009 Inlägg av Lasse Keybets |
Dela! är en mötesplats för alla som bryr sig om utbildning och lärande.
Tilltalas du av idén - då är du välkommen att bli medlem.
I denna stund är vi 2990 medlemmar i Dela! Medlemmarna skapar en stor mångfald. Här finns förskolelärare, grundskolelärare, gymnasielärare, lärarstuderande, IT-pedagoger, bibliotekarier, museipedagoger, universitetslärare, skolledare, forskare, politiker, m.fl.
Alla frågor, idéer och erfarenheter ni vill Dela! är välkomna!
/Administratörerna.
Tillagd av Simon Hansell 2 kommentarer 0 Gillar
Tillagd av Simon Hansell 0 kommentarer 0 Gillar
© 2013 Created by Niklas Karlsson.
Drivs med tekniken bakom