Är det någon i Dela som arbetar på Skoldatatek. Själv håller jag på och startar upp ett. Kunde vi i så fall använda denna sida för att också diskutera Skoldatatek?

Visningar: 121

Inlägg i den här diskussionen

Önskar att jag kunde prova, läst allt jag kan om detta...snorig, ledvärk å allt vad det nu innebär att vara...vad heter det nu igen...sjuk? :/ Jag läser vidare och hoppas på att kunna testa någon gång - tills dess: berätta mer Britt!
Men stackars lilla Ulrika. Det låter illa att inte orka komma ihåg ordet sjuk. Då är det illa.
Antar att det är om Prizmo du vill veta mer om. Det är en app till iPhonen och den är kanonbra. Har man dessutom Dropbox är det jättelätt att spara ner texterna så att det är möjligt att bearbeta dem i datorn. Det här måste bli en storsäljare.
Jag har fotograferat, beskurit, ocr-at, översatt till olika språk, sparat ner texter, och sist men inte minst fått dem upplästa med Erik. Allt detta gör jag för 97kr, gång på gång, vilket känns otroligt.
ljuv musik i mina öron, hoppas som sagt på att få möjlighet att testa inom kort - det som överlever...förkylningen får se - ett par ipren & så i säng. Imorgon är en annan dag & det vore väl "den" om jag inte står på benen - om du har ngt nytt att förtälja imorgon, blir jag nog bättre i ett huj! ;)

RSS

Change language?

Välkommen!

Dela! är en mötesplats för alla som bryr sig om utbildning och lärande.
Tilltalas du av idén - då är du välkommen att bli medlem.

I denna stund är vi 2990 medlemmar i Dela! Medlemmarna skapar en stor mångfald. Här finns förskolelärare, grundskolelärare, gymnasielärare, lärarstuderande, IT-pedagoger, bibliotekarier, museipedagoger, universitetslärare, skolledare, forskare, politiker, m.fl.

Alla frågor, idéer och erfarenheter ni vill Dela! är välkomna!

/Administratörerna.

Videor

• Lägg till videor
  • Se alla

Märken

Laddar…

© 2013   Created by Niklas Karlsson.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor